همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


به علاوه یخچال بوش با گرفتن گواهی Energy Star در مصرف برق بهینه عمل می کند و هزینه برق کمتری را در آینده خواهید پرداخت. اگر قصد خرید یخچال بوش از بانه را دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. مورد دیگری که در این یخچال ساید بوش وجود دارد، در نظر گرفتن یک فن یکپارچه و قدرتمند است که به خنک شدن بیشتر درون یخچال با مصرف کمتر انرژی کمک می‌کند. با قدرت فریزر کردن سریع در این یخچال می‌توانید مقدار 10 کیلوگرم از مواد غذایی را در مدت زمان تنها 24 ساعت به سرعت انجماد کنید. همچنین زمانی که می‌خواهید در قسمت یخچال دما را به سرعت پایین بیاورید می‌توانید از قابلیت استفاده کنید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

• بخش یخچال و فریزر کاملا از هم جدا بوده و بوی مواد درون هر کدام به قسمت دیگری وارد نمی شود. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه سیلا کالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. آبسردکن یکی از المان‌های بسیار کاربردی و موردعلاقه بسیاری از کاربران به حساب می‌آید.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


قابلیت بدون برفک یخچال ساید بای ساید بوش را باید مدیون کمپرسور پر توان آن بود چرا که این کمپرسور با ایجاد خنک کنندگی مناسب مانع از یخچال فریزر ال جی بستن مواد خواهد شد و در نتیجه شاهد هیچ گونه یخی بر روی مواد نخواهید بود. علاوه براین با فعال شدن سیستم SuperCooling غذاهایی که تازه خریداری شده‌اند و تازه در داخل یخچال قرار گرفته شده‌اند به سرعت خنک می‌شوند. هوم بار روی درب به ارزش هایش افزوده است که فضای ذخیره سازی بیشتری را برای مواد خوراکی پرمصرف فراهم می کند و از باز و بسته کردن زیاد درب اصلی هم جلوگیری می کند. این یخچال فریزر ساید بای ساید بوش دارای گنجایش ۳۰ فوت است که مواد غذایی یک خانواده پرمشغله را داخل خود ذخیره می کند.


نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. فریزر جدید بوش، دارای سه طبقه ی استاندارد می باشد که تمامی این طبقات دارای کشو هستند و از این تفکیک شما می توانید به خوبی بهره ببرید و تمامی وسائل خود را در آن جای دهید. زمانی که تعدد کشوها در یک فریزر وجود داشته باشد، طبقه بندی شما نیز برای وسائلی چون مرغ، گوشت، سبزیجات و ... آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و ... ما با نیم قرن تجربه در تعمیرات و شبکه‌ای بزرگ از تعمیرکاران متخصص در کنار شماییم تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را برای شما به ارمغان آوریم. در صورت مشاهده هرگونه تغییر در دمای غیر عادی یخچال در اسرع وقت برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.


قابلیت VitaFresh شامل دو کشوی مجزا است که یکی از آن ها برای نگهداری میوه ها و سبزیجات و دیگری برای نگهداری انواع گوشت ها میباشد. هر کدام از این کشو ها به صورت کاملا هوشمند و با توجه به ساختار فیزیکی این مواد طراحی شده اند تا بتوانند شرایط را برای نگهداری این دو گروه از مواد غذایی کاملا مناسب گردانند. طراحی هوشمند این سیستم سبب شده به لطف توزیع مناسب هوای خنک، مواد غذایی برای مدت طولانی تری سالم باقی بمانند. این کمپرسور با بررسی دمای داخل و خارج یخچال نسبت به هر گونه تغییر دمایی بسیار حساس است و در برابر تغییرات دما واکنش سریع نشان میدهد تا بتواندبه سرعت دمای یخچال فریزر را تنظیم نماید. بر روی درب یخچال همچنین یک محفظه وجود دارد که می توانید مواد پر مصرف را در آن قرار دهید تا از باز و بسته کردن زیاد و همچنین اتلاف انرژی چلوگیری کنید.


این تکنولوژی که به تکنولوژی جریان چند گانه مشهور است باعث رسیدن هوای تازه و خنک به تمام قسمت های یخچال فریزر میگردد. این محصول دارای 4 طبقه است و 4 طبقه هم در درب آن طراحی شده است که جهت نگهداری از مواد عذایی مختلف کاملا کافی به نظر می‌رسد. مثل همیشه بوش این طبقات را از شیشه نشکن و ضد خش ساخته است تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد و به سادگی هم آن را تمیز نمود. مدل های مستقل هم برعکس توکار به صورت جداگانه در هر قسمت از آشپزخانه که بخواهید قرار می گیرند اما در بعضی ها که دارای طراحی ضد عمق هستند از سایز استاندارد کابینت، عمق بیشتری دارند و هم سطح با پیشخوان قرار نمی گیرند.


ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 به عنوان یکی از شاهکارهای کمپانی بوش، فروش بالایی دارد. قطعا فروش زیاد هر محصولی به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب آن خواهد بود‌. یخچال بوش نیز طبق علم تکنولوژی روز با کیفیت بی نظیر و مهندسی عالی طراحی شده است. این دستگاه دارای قابلیت ها و برنامه هایست که باعث محبوبیت آن می شود. ساید بای ساید بوشمدل KAD80A404 با رنگ استیل در یکی از محصولات بسیار پر طرف دار در سری 6 می باشد که با توجه به کیفیت و بدنه استیل ضد لک و مشخصات فنی آن به جرئت می توان گفت که قیمت ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 بسیار مناسب است. این مدل در کشور کره جنوبی تحت لیسانس کشور آلمان مونتاژ می شود اما توجه داشته باشید که تمام ساید های بوش در این کشور مونتاژ می شود که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و مدلی ساخت کشور آلمان وجود ندارد.


سیستم Multi Air Flow، یخچال فریزر بوش مدل 80A404، با به گردش درآوردن هوای خنک و مطبوع در قسمت داخلی و همه محفظه ها، دمای ثابت را تضمین می کند که محتویات داخلی را به بهترین نحو ممکن نگه داری می کند تا همیشه تازه و سالم باقی بمانند. برایتان پیش آمده زمانی که درب یخچال را باز کردید، انواع بوهای مختلف ناشی از مواد غذایی اسیدی و میکروب و باکتری های جا خوش کرده در گوشه و کناره‌های یخچال به مشامتان ‌خورده باشد. آیا علت ایجاد این بوها را می دانید؟؟ بوش در ساخت یخچال های خود از فیلتر بهداشتی بهره گرفته و این مشکل را برای مخاطبان خود حل نموده است. در نهایت با قاطعیت می توان بیان کرد، که این فیلتر سلامتی مواد غذایی و کاربران را تضمین می سازد. در مطالب بالا به این نتیجه رسیدیم که یخچال فریزر بوش از نظر طراحی خارجی در نوع خود بی نظیر است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

با سیستم خنک کننده ی NoFrost نگران تولید برفک در ساید بای ساید بوش KAG90AI20N نباشید. این سیستم با فعالیتش اجازه نخواهد داد بلورهای یخ بر روی هم تجمع پیدا کنند و ایجاد برفک نمایند. توسط این فناوری بلورهای یخ از هم پاشیده می شوند و سرمای حاصل از آن ب کمپرسور تحویل داده خواهد شد تا بریا خنک سازی محفظه ها مورد استفاده قرار دهد. عدم قرار گیری برفک در محفظه ها سبب ی شود مواد غذایی سالم و زنده باقی بمانند و آب میان بافتی موجود در میوه ها و سبزیجات خارج نشود. این سیستم در واقع به کاهش مصرف انرژی در یخچال فریزر ساید بای ساید KAG90AI20N نیز کمک خواهد کرد زیرا بخشی از هوای خنک از طریق این عملیات تامین خواهد شد. از محسنات دیگر این قابلیت عدم نیاز تمیز کردن ساید بای ساید در مدت زمانی کم است.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


این سیستم در صورت مشاهده ی هرگونه تغییر دما نسبت به تنظیمات اعمال شده، به تنظیم مجددا دما پرداخته و دمای یخچال فریزر را همیشه به صورت تنظیم شده حفظ میکنند. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG80A104 مجهز به کمپرسور اینورتر خطی است که یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین کمپرسور های حاضر در جهان است. این کمپرسور صدای بسیار کمی را ایجاد میکند زیرا سبب کاهش اصطکاک شده که در نهایت به کاهش آلودگی صوتی حاصل از آن میپردازد. درب‌های یخچال بوش K80 از نوع استیل ضد زنگ است و به همین دلیل یک نقطه قوت برای این یخچال محسوب می‌شود.


امروزه تعمیر برد های الکترونیکی از سالهای پیش بسیار سخت تر و تخصصی تر شده است. ابعاد خرابی آنها می تواند گسترده و تخصصی باشد شرکت فنی مهندسی ساونا آماده ارائه تخصصی ترین... شما می توانید جهت خرید یخچال بوش از بانه با مراجعه به بالای این صفحه انواع مختلفی از مدل های این برند را مشاهده و در نهایت اقدام به خرید یخچال مورد نظر خود نمایید. تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب جز بهترین ویژگی های فروشگاه بانه نیاز می باشد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قابلیت SuperFreezing حافظ مواد منجمدی است که از قبل در فریزر قرار دارند. یکی از فناوری هایی که برای افزایش ماندگاری و حفظ کیفیت مواد غذایی در یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG80A104 طراحی شده است، قابلیت SuperFreeze میباشد. این فناوری سبب میشود وقتی شما مواد غذایی را به تازگی وارد فریزر میکنید، دمای فریزر به طور موقت چند درجه کمتر شود که مواد غذایی سریع تر کاهش دما بیابند و منجمد شوند تا کیفیت و بافت خود را از دست ندهند. این عامل سبب افزایش ماندگاری مواد غذایی شده و کیفیت آن ها را در طولانی مدت حفط میکند. در یخچال ساید بای ساید بوش مدل Bosch KAG90AW204 سنسورهای زیادی تعبیه شده است که همواره دمای قسمت‌های مختلف داخل یخچال و محیط بیرون را اندازه گیری می کنند . به وسیله این سنسورها ، با هرگونه تغییر دمای فضای خارجی ، دمای داخل یخچال ثابت می ماند و تغییری نمی کند که همین امر علاوه بر بهینه سازی انرژی ، به سلامت و طراوت مواد غذایی داخل یخچال کمک بسزایی می کند .


چون کابینت خانه برای جای یخچال 181 در نظر گرفته شده و می ترسم جای کافی برای تهویه هوا برای فن یخچال وجود نداشت باشه اگر اطلاعی در این باره دارید ممنون میشم کمک کنید. قصد خرید کالای رژ لب مدادی کنویس دارید ؟ ما به شما کمک میکنیم تا با آگاهی خرید کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی برای وبسایت کالاگت محفوظ می باشد ، استفاده از مطالب سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.


در طی بخش‌های قبلی به بررسی مشخصات فنی یخچال و فریزر 80A104 پرداختیم که با توجه به آن‌ها می‌توان گفت که بوش محصولی ایده آل و نوین را وارد بازار نموده است. این دستگاه دارای ظرفیت 668 لیتر می‌باشد که به شما امکان می‌دهد بتوانید حجم زیادی از اقلام غذایی را در آن ذخیره نمایید. وجود فناوری‌های خنک کنندگی ویژه زمینه ساز این شده است تا یخچال بتواند روند خنک کردن مواد غذایی را با قدرت بیشتری انجام دهد از این طریق آن‌ها را برای مدت زمان طولانی شاداب و تر و تازه نگه خواهد داشت. اما تولبدکنندگان برای رفاه حال بیشتر کاربران و برای اینکه دستگاه توانایی بیشتری داشته باشد فناوری‌های پیشرفته را بر روی محصولات تعبیه نموده‌اند که هر کدام به شیوه‌ای مختلف خدمات در اختیار شما قرار می‌دهند. در هر کدام از این بخش‌ها می‌توانید شاهد حضور قفسه‌های شیشه‌ای باشید که دارای مقاومت خوبی هستند و می‌توانند وزن مواد غذایی را تحمل کنند. از طرفی دیگر کشوهای شیشه‌ای نیز در پایین قفسه‌ها حضور دارند که می‌توانید از آن‌ها جهت قرار دادن میوه‌ها و سبزیجات و گوشت‌ها استفاده نمایید که به دلیل شفاف بودن می‌توانید بدون باز کردن محتویات آن را ملاحظه نمایید.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


در اینجا به معرفی و خرید یخچال ساید بای ساید بوش 28 فوتمی پردازیم. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI20 یکی دیگر از یخچال های برند بوش است که دارای طراحی بسیار زیبا است و از ظرفیت 28 فوت برخوردار می باشد. ابعاد یخچال ساید بای ساید بوش کره بدین صورت است، دارای ارتفاع ۱۷۷ سانتی‌متر و عرض۹۱ سانتی‌متر در عمق۷۲ سانتی‌متر می باشد. و همچنین وزن آن 110 کیلوگرم است که براحتی در هر آشپزخانه ای قرار می گیرد. مهم ترین نکته در وسایل برقی خانگی میزان مصرف انرژی می باشد که رده انرژی جديدترين يخچال فریزر سايد باي سايد بوش مدل KAG90AI20 به صورت +A می باشد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قابلیت تنظیم رطوبت را دارا می باشد که محل مناسبی برای نگهداری میوه و سبزیجات می باشد و می توان اطمینان داشت که تا مدت زمان طولانی میوه ها و سبزیجات شما طراوت و تازگی خود را حفظ می کند تا شما همیشه مواد غذایی با کیفیت در دسترس داشته باشید. در این بخش سه طبقه تعبیه شده که جنس آنها شیشه مقاوم در برابر حرارت و وزن زیاد است. بر روی درب یخچال محفظه هوم بار یا همان بار خانگی وجود دارد این قسمت برای دسترسی سریع تر به بطری های نوشیدنی و جلوگیری از باز و بسته شدن های زیاد درب اصلی یخچال و در نتیجه جلوگیری از اتلاف انرژی و سرمای داخل یخچال می باشد. سیستم خنک کننده ی در نظر گرفته شده برای یخچال فریزر ساید بای ساید بوش kag90ai20 سیستم خنک کننده ی بدون برفک می باشد، یعنی از تشکیل برفک و یخ بر روی مواد غذایی جلوگیری می کند. این سیستم خنک کننده میزان مصرف انرژی یخچال را کاهش خواهد داد و باعث می شود تا فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی داخل فریزر فراهم شود.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی روهامی شاپ فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید. بهتر است از فضای خالی بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. همانطور که از نامش پیداست از برفک گرفتن مواد غدایی و فریزر جلوگیری میکند.


شما در این قسمت می توانید خوراکی هایی را که در طول روز از آنها استفاده های زیادی می کنید در این بخش قرار دهید و دیگر درب یخچال را به طور مداوم باز و بسته نکنید؛ به این ترتیب انرژی و هوای سرد درون یخچال هدر داده نمی شود. تعداد چهار طبقه نیز به چشم می خورد این قفسه ها را از شیشه محکم و حرارت دیده ساخته اند از این رو می توانید حجم عظیمی از خوراکی های تان را بر روی آنها قرار دهید و نگرانی بابت شکستن شان نداشته باشید. این قفسه‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند، بنابراین قادر می شوید، یک کیک بزرگ یا قابلمه های غذا را درون آن به راحتی جای دهید. وجود قفسه ی نوشیدنی از دیگر امکانات این یخچال می باشد شما می توانید شیشه های نوشیدنی را بر روی این قفسه به صورت خوابیده قرار دهید که این باعث شده فضای کمتری را اشغال سازید. همچنین دو کشوی بزرگ و گسترده را جهت قرار دادن میوه و سبزیجات جاسازی کردند، به لطف این کشوها شما می توانید به صورت هفتگی خرید کنید با آنرا به صورت مرتب و منظم برای یخچال جای دهید. یخچال توکار بوش یکی از مدلهای تولیدی یخچال بوش است که طراحی زیبایی دارد و به صورت توکار از آن در دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شود.


«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که سیوان شاپ از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. فروشگاه سیوان شاپ بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی غرب کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. این دو کشو میتوانند سبب افزایش ماندگاری و کیفیت مواد غذایی شده و همچنین در حفط بافت، املاح، مواد الی و معدنی آن ها بسیار موثر عمل نمایند. بوش هوم کامل ترین وب سایت در زمینه عرضه محصولات بوش آلمان می باشد که در این میان به دلیل واردات مستقیم خود بهترین و مناسب ترین قیمت را نیز دارا می باشد. • درب بیشتر این یخچال ها فضای ذخیره سازی بالایی دارند مخصوصا یخچال های مدل فرنچ. با زدن دکمه خرید و ثبت سفارش محصول فورا برای شما ارسال و درب منزل تحویل شما عزیزان داده خواهد شد.



برای درک این مطلب بهتر است بگوییم هوای خنک از چندین خروجی که در فضای داخلی یخچال تعریف شده اند به تمامی طبقه ها و قفسه های یخچال برخورد می کند. از این گذشته Multi Airflow سبب شده تا مواد غذایی به صورت همیشگی سالم و با طراوت باقی بماند. کمپانی بوش یکی از پرطرفدارترین برند های موجود بازار است، این یخچال یکی از مدل های سری 6 کمپانی بوش می باشد، KAN 60A40NE ساید بای ساید بوش با ظرفیت 604 لیتری، و فضای داخلی بزرگی که دارد، کوهی از اجناس را در خود جای می دهد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


این ساید دارای آبریز و یخ ساز اتوماتیک می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان که می خواهید آب خنک و یخ قالبی یا خرد شده را تنها با لمسی کوچک در اختیار داشته باشید. این ساید دارای دارای یک مینی بار نیز بر روی درب یخچال می باشد که تنها با فشار یک انگشت قابل باز شدن است و شما می توانید هر آنچه که می خواهید به آن دسترسی سریع داشته باشید. اولین کاری که باید برایتعویض فیلتر یخچال بوشانجام دهید این است که یخچال را خاموش نموده و شیرهای ورودی آب را قطع نمایید. سپس فیلتر را خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده تا از جای خود باز شود.


این دستگاه با برخورداری از دو در سرتاسری در دو سمت گنجایش کافی برای حفظ و نگهداری مواد غذایی را برای خانواده‌ای با جمعیت کم و متوسط در هر دو بخش یخچال و فریزر فراهم کرده است. این دستگاه در مجموع ظرفیت ۶۰۴ لیتر دارد که شامل ۳۷۷ لیتر در بخش یخچال و ۲۲۷ لیتر در بخش فریزر می‌شود. اگر یخچال ساید بای ساید بوش شما اینگونه است تنها کافیست با لمس این دکمه یخساز خود ا روشن یا خاموش کنید. برای افزایش طول عمر یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر بوش بهتر است همواره در تمیز و پاکیزه نگه داشتن یخچال خود کوشا باشید.


سیستم یخ ساز یخچال ساید باید به آب تصفیه شده شهر متصل باشد و این شما را از اضافه کردن دستی آب درون محفظه آن بی نیاز می کند. شما قطعا نام تجاری SNOWA را شنیده اید یا تبلیغات آن را در تلویزیون دیده اید ، SNOWA برندی است که در سال 2005 تأسیس شد و انواع لوازم خانگی با کیفیت را روانه بازار کرده است. یخچال اسنوا مانند برند بوش در سایزهای 28 فوت و 30 فوت تولید می شوند. در مورد وزن یخچال ساید اسنوا باید بگوییم که این نوع یخچال ها وزن زیادی دارند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

تولیدی دال فوم بهترین تولیدکننده یونولیت بسته بندی / پلاستوفوم بسته بندی / یونولیت... ابعاد مختلف ) انواع یخچال/ یخچال فریزر/ یخچال ساید بای ساید /اجاق گاز می باشد ارسال تمامی محصولات دال فوم به سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر... سیستم سرمایش سریع در یخچال موجب خنک نمودن سریع مواد غذایی تازه خریداری شده میشود. فریزر KAG90AW204 با ظرفیت ۱۶۳ لیتر به صورت بدون برفک طراحی شده و حجم زیادی از مواد غذایی را درون خود جای میدهد.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


به عنوان مثال ، اگر محیط آشپزخانه بزرگ است ، می توانید یخچال های جانبی یا دوقلو را انتخاب کنید ، اما اگر آشپزخانه اتان کوچک است ، باید یخچال های درب از بالا و پایین را انتخاب کنید. در این مقاله از سایت بهترن یاب خواهید دانست که چگونه یخچال ساید بای ساید که یکی از لوازم آشپزخانه را چگونه اندازه گیری می کنند ؟ و با سایز یخچال ساید بای ساید آشنا خواهید شد. امیدواریم بتوانیم در انتخاب بهترین یخچال و فریزر متناسب با دکوراسیون منزل به شما کمک کنیم. یکی دیگر از مزیت های این یخچال 30 فوت bosch زنگ هشدار دربهایش هستند که در صورت باز ماندن درب در طولانی مدت به شما اطلاع خواهد داد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. سلام، تا موتور کار بکنه زمانبر خواهد بود، چند ساعتی رو صبوری کنید. 05 خرداد 1399سلام ، در ابتدا به بررسی فن بپردازید ، همچنین در نظر داشته باشید که در شب به علت سکوت ؛ صدا بیشتر احساس میشود. ویژگی دیگر این طبقات آن است که ضدخش بوده و به آسانی میتوان آنها را تمیز کرد. قرارگیری دکمه‌های کنترلی در جایی به دور از دسترس این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنظیمات دستگاه شما به ‌صورت ناخواسته یا توسط کودکان تغییر نکند.



این محصول ساید بای ساید دارای گنجایش 27 تا 30 فوت می باشد و برای خانواده های کم جمعیت و با جمعیت متوسط مناسب خواهد بود. دسترسی به قسمت های یخچال و فریزر از طریق دو درب قرار گرفته بر روی ساید بای ساید KAG90AI20 امکان پذیر است. ویژگی های دیگر یخچال بوش سیستم NoFrost سبب بدون برفک، سیستم خنک کننده ی چندگانه MultiAirflow، کشو Vita Fresh plus و دارای کلاس بهره وری انرژی A+ است. قیمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل 7WRS25FDBF با بهترین کیفیت در بانه از نرخ پایین تری نسبت به بازار برخوردار است و شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده خریداری نمایید.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


که شما می توانید این یخچال فریزر و سایر لوازم خانگی برند بوش را ارزان تر از همه جا از فروشگاه اینترنتی اورجینال کدهخریداری کنید. فروشگاه اینترنتی اورجینال کده گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند جهزیه درست کنند. زیرا اورجینال کده تمامی محصولات خود را ارزان تر از سایر فروشگاه ها و فروشگاه های اینترنتی ارائه می دهد برای اطمینان می توانید اول مقایسه کنید بعد اقدام به خرید کنید. یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت کمپانی BOSCH می باشد. این شرکت یکی از قدیمیترین و خوشنام ترین تولیدکننده های لوازم خانگی در جهان بوده که مرکز آن در آلمان مستقر می باشد.


با استفاده از این تکنولوژی دمای یخچال سریعا به دمای نرمال خود باز می گردد و از آسیب دیدن موتور یخچال فریزر جلوگیری می نماید. زیرا گرم شدن دمای یخچال می تواند باعث کند شدن و آسیب به موتور آن گردد که خوشایند نیست. یکی دیگر از معایب ساید بای ساید بوش مربوط به تعمیرات و لزوم تعویض فیلتر و قطعات معیوب دستگاه می‌باشد. در واقع به دلیل شرایط موجود و تحریم‌های فعلی و همچنین لزوم تخصص و مهارت بالا تکنسین‌کاران برای تعمیر ساید بای ساید بوش، در صورت وجود مشکل و ایراد در عملکرد دستگاه، مطمئنا رفع آن را حتماً از سوی نمایندگی‌های معتبر انجام دهید تا مشکلی از این بابت رخ ندهد.

Report this wiki page